خرید پکیج شوفاژ دیواری بوتان parma 26RSi

 

خرید پکیج شوفاژ دیواری بوتان parma 26RSi


راهنمای خرید پکیج بوتان ۲۶۰۰۰ پارما PARMA 26RSI

پکیج بوتان ۲۶۰۰۰ پارما PARMA 26RSI از محصولات جدید شرکت BUTAN می باشد که گردوخاک زیادی در بازارهای داخلی به پا کرده است. این دستگاه به واسطه ی برند معتبر خود توانست فروش بالایی را در بازارهای داخلی و خارجی تجربه کند. 

البته این محصول خیلی زود با جلب رضایت و کسب امتیاز های بالا از سوی مصرف کنندگان، کیفیت بالای خود را نشان داد. محبوبیت بالای پکیج بوتان مدل پارما سبب شد تا در این مطلب به بررسی این محصول بپردازیم. 

وقت آن است نگاهی به امکانات و فناوری های خرید پکیج بوتان ۲۶۰۰۰ پارما PARMA 26RSI بیاندازیم.

 از تکنولوژی و سیستم های بکار رفته در این محصول می توان به سیستم عیب یابی الکترونیک آن اشاره کرد. این سیستم در صورت بروز مشکل  به کمک شما می آید بطوریکه با روشن کردن چراغ چشمک زن، شما را از نقص فنی دستگاه آگاه می کند.

 لازم به ذکر است شما در این دستگاه شاهد سیستم ضدیخ زدگی، سیستم احتراق آهسته قابل تنظیم و سیستم بای پس خودکار خواهید بود. البته به این نکته توجه کنید که سیستم های بکار رفته در این دستگاه به اینجا ختم نمی شود و در بخش مشخصات به طور کامل به تجهیزات و مکانیزم های بکار رفته در این محصول به اشاره خواهیم کرد.


خدمات پس از فروش و گارانتی خرید پکیج بوتان ۲۶۰۰۰ پارما PARMA 26RSI

در سال های اخیر تحریم های مشکلاتی از قیبل نبود قطعات فنی برای تعویض را برای محصولات وارداتی فاقد گارانتی به وجو آورده اند. البته لازم به ذکر است این اجزا در صورت موجود بودن، دارای قیمت بسیاری بالایی می باشند. مواردی که  به آن ها شاره شد از جمله موضوعاتی می باشد که توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش را به امری ضروری تبدیل کرده است. تمام  پکیج های شرکت butan از جمله مدل پاراما دارای ۲۴ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. 


Comments

Popular posts from this blog

قیمت پکیج شوفاژ دیواری بوتان parma 26RSi